tisdag 7 juni 2011

vi spenderade halva nationaldagen på djurparken. björnungarna är så små och såååå söta! svårt att tänka sig att dom växer upp till livsfarliga djur sen.
harry skötte sig snyggt hela dagen även om det blev en hel del tjat om att åka karuseller när vi var nere på lyckoland.
han fick köra en elbil och moster köpte honom en biljett till en karusell med bilar och flygplan. han var inte lika impad av den när den väl var i gång och han insåg att den bara snurrade runt runt och att han inte fick byta fordon under tiden.
ossian sov i vagnen mest hela tiden, en amning nere på lyckoland och sen låg han rätt nöjd i vagnen tills vi åkte hem. nu vet jag att jag törs fara själv med dom en annan gång. ska bara fixa en ståbräda först!
studentveckan är här och med den kom värmen! 19,7 på termometern kl åtta i morse!
har packat upp min nya solstol som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa och i den har jag tänkt spendera dagen! har tuuuusen och åter tusen saker runt gården som skulle ha varit gjorda men jag tror jag ska ge latmasken övertaget istället. får se hur länge det går, brukar va svårt o ligga still allt för länge ändå..konstigt nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar