söndag 5 juni 2011

Jag fick en mycket trevlig överraskning i brevlådan häromdagen! Eller två egentligen!
Lådan var full! Med bara två saker i den. Spännande tyckte jag och skyndade mig att slita upp den stora lådan som var där i. Specialleverans från Skåne med en body till Ossian, ett motorcykel-ljud till Harrys cykel och en spännande marmelad till mig och J.
Det andra i brevlådan var ett kuvert, ett lite tjockare med något hårt i. Först använde jag det som sittunderlag när jag satt på trappan och öppnade lådan sen öppnade jag det också. Det var en bok! Och inte vilken bok som helst, utan Super-Charlie av Camilla Läckberg.
Och en lapp; Grattis till vinsten! Föräldrar och barn
Tjiiihooo! Jag hade vunnit en bok på en tävling jag glömt bort att jag varit med i! :D
Nu behöver jag nog inte köpa en trisslott till i hela mitt liv för nu har jag vunnit redan. Eller så tror jag på svärmor som sa att jag kanske var inne i ett il ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar