lördag 9 oktober 2010

myspys i soffan. min lilla kille tog sovmorgon i morse och vi klev inte upp förrän strax före åtta. lyx! dessutom hann vi mysa och busa lite i sängen innan vi blev för högljudda och kände oss tvungna att utrymma rummet. (J har sovmorgon idag, han kom i säng halv fem i morse)

hjärtat är så söt när han sitter totalt avslappnad och tittar på djuren på tv. finns nog bara två i mitt liv som kan slå av omvärlden helt och hållet när det händer något spännande på dumburken, både bra och dåligt, för ibland vill man ju ha kontakt.
nu ska vi äta frukost och sen tror jag harry får bada igen för jag behöver hoppa in i duschen, eftersom han ÄLSKAR att bada i vårat nya badkar (och det är rätt kul att titta på) så blir det nog så, trots att han badade det sista han gjorde igår kväll :)

sen idag ska vi nog promenera in på stan, har en del ärenden som jag skulle behöva göra som jag aldrig hann igår då jag hjälpte farfar med internet i stort sett hela dagen. nån idiot som han beställt av hade skrivit in fel start-datum så det var därför det inte gick få i gång. det fick jag reda på efter ett telefonsamtal på 30 min då jag fick höra att dom hade fel på ett system och inte kunde hjälpa mig, samtal nr 2 på över 30 min då hon till slut kopplade bort mig kärringjäveln, och sen 40 minuter till då jag krävde att dom ringde upp mig. tur att det finns dom som faktiskt vill hjälpa en, inte som surhaggan som försökte dumförklara mig tills jag dumförklarade henne och sen kopplade bort mig, utan att ringa upp sen (då jag två minuter innan lämnat två telefonnummer åt henne). tänk om man hade namn på vissa då skulle jag fan mejla till nån ansvarig. morr.

nu har jag klagat färdigt. men ni kanske förstår min frustration?

dags att plocka fram frukost åt trollet. ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar