tisdag 19 oktober 2010

jag vill byta soffa. nån som vill köpa våran? en ikea soffa som är 2 år gammal, det nya namnet på den är Älvros, tror att den hette Vreta förut.. en svart i alla fall.
är så less på att ha fokus på tv'n.

senaste dagarna så har jag sytt färdigt gardinen till lekrummet (blev så bra!), bytt gardiner i vardagsrummet, sytt två nya kuddfodral, målat ett varv till på hyllplanen (högblank den här gången, allt för att det ska gå lätt att städa), målat trappstegshyllan ett varv (tänkte ha den i hallen ett tag), sprayat ljusstakar som jag tjuvat av mamma.. imorgon kanske jag hinner sy klart resten av kuddfodralen, börja pyssla med lampskärmarna, köpa snabbfållband och kapa mina ny-upphängda gardiner, fixa fast korgarna på elementet, städa i ordning garderoben i lekrummet (som jag lovat J att göra innan han kommer hem igen..)
jag fick ett skapar il och det är väl bäst att smida medan järnet är varvt så att säga :)

nu måste jag fiiiiiika. magen kurrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar