måndag 17 januari 2011

typiskt.
vi har inget varmvatten. vilket också innebär ingen värme i huset. kul. näe.
precis när jag skulle va duktig o diska bort direkt efter middan, vilket jag annars aldrig orkar göra, så fanns det inget varmvatten. som ett hånskratt rätt i fejset. tack för den skelleftekraft.
hoppas det kommer tillbaka snart, man blir rätt bekväm av sig.

harrys prickar torkade ut, till slut. han fick va hemma från dagis hela veckan för säkerhetsskull. jag tog två dagar och J en och en halv. däremellan hann han besöka både farfar/farmor o gammelfarfar/farmor. vi har sån lyx som har så mkt hjälp! (bäst att passa på när det bara är en vi behöver hjälp med, inte lika lätt sen skulle jag tro)

på tal om det så börjar det verkligen kännas att jag är gravid nu. usch så långt det är ner till golvet, magen är sådär lagomt mkt i vägen, har inte alls vant mig vid att det inte bara gå böja sig ner och dra på sig sockarna.
ena sekunden får jag en känga så det blir panik-kissnödigt och andra sträcker h*n ut sig uppåt så det knappt ryms luft i lungorna. eller mat för den delen.
det är fantastiskt mysigt att det rörs på i kroppen hela tiden, även om det är lite väl häftigt bökande emellanåt. försöker göra mitt bästa för att njuta maximalt av den här tiden, det är ju kanske sista gången, man vet ju aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar