måndag 10 januari 2011

fick ett samtal från DHL, dom kommer med våra skjutdörrar idag. lycka! tog ca en vecka med att få dom, hoppas att det blir rätt bara. vi beställde dom från skanskabyggvaror.se.

pyret sover, han vaknade 06:15 i morse och ropade från sängen tills han blev hämtad, trots att han kan kliva ur den själv, latmasken ;)
har just lyxat till det med att fixa naglarna, inte precis det jag brukar göra om dagarna men jag bakade ju bullar igår kväll så nu tog jag en lyxstund istället. de va jag värd!

blev en vab-dag för mig idag, jag som fått timmar på en förskola i två veckor..börjar bra. J är borta tills imorrn em så jag måste ta dom här två dagarna sen får vi se hur det ser ut med prickarna, dom börjar torka men fortfarande ett par stycken som vägrar ge med sig.
känns inte speciellt roligt att ringa o säga att man inte kan jobba när man ska va vikarie åt en annan.. men vad gör man?

igår gick jag igenom alla foton från 2010 som jag ska skicka iväg på framkallning. har inte framkallat sen den här tiden förra året så det börjar va dags nu. blev ändå inte så mkt kort som jag trodde. ska bara hitta en billig och bra sida att beställa genom..

1 kommentar:

  1. Jag beställde precis bilder från ICAs hemsida och de tror jag är en av de billigaste! Har man ICA-kort är det dessutom ofta erbjudanden, typ att man får 50 bilder gratis och sånt. Går dessutom att köpa "refill", så att man har en viss summa som man kan beställa bilder för och då blir det ännu billigare! :) Har dock inte fått korten än så jag vet inte om dom blev bra... Hoppas Harry blir prickfri snart så du kan jobba! Kram /Frida

    SvaraRadera