söndag 1 augusti 2010

jag är ensam hemma.
huset är tomt. tomt på barn. tomt på sambo. och det känns så knasigt. usch så tomt det blev.
tur att dom kommer tillbaka på tisdag. men det är länge kvar tills tisdag... blaa.

jag har idiotstädat i flera timmar ikväll. ändå har jag inte gjort allt som behövs. nya tag imorgon.
hur sjuk är man om man tänker; "vad skönt, då kan jag städa hela huset" när kärlekarna i ens liv planerar att åka iväg ett par da'r ? (det var innan jag insåg hur otroligt ensamt det skulle bli)

har haft en riktigt bra helg! med goda och glada vänner, god mat och goda drinkar! det kommer nog en del kort en annan dag. orkar inte nu.

nu laddar jag för en ny jobbarvecka! har hällt i mig en mugg te och tryckt en smörgås. det är en bra grund för en natts sömn. i alla fall i min värld!

natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar