lördag 14 augusti 2010

imorgon åker jag, mamma och syster på ikea. klockan sex skulle dom hämta mig. gosh! hur ska jag hinna bli klar till dess? och hur ska jag få liv i J som är ute på galej ikväll?!
kan väl hoppas att harry är sover lite längre än 04:38 som han gjorde i morse (rätt gratis just då kan jag säga)
nu har jag i alla fall laddat in några kort i datorn, så snart kanske jag orkar ladda upp nåt här..
har hunnit måla tredje varvet på bordet och skrinet ikväll. även grundmålat konsollerna. måste få loss lite mer yta innan jag kan måla hyllplanen. förhoppningsvis var det tredje och sista varvet på de större möblerna, men jag fick som mersmak och funderar på att slita ner ett skåp och några andra hyllplan ner i källarn också, får se hur det blir med den saken...
fick ett paket från hm idag också, med en klänning som jag beställt, den såg magisk ut! det blir nog det sista jag gör innan jag går i säng, provar den :)

gonatt!

1 kommentar: