torsdag 26 augusti 2010

åh vad jag är dålig på uppdatera

sonen sover och sover i vagnen. han går på dagis nu, tis-tor 8,30-13,30
går bra för han, inga problem och aldrig några tårar. jobbigare för mig som inte har så mkt att göra på dagarna. igår koncentrerade jag mig på tvättning, idag har jag sökt massa jobb, igen. håll tummar och tår, tack.
egentligen skulle jag väl ha dragit fram dammsugarn och stora städhinken med diverse tillbehör men jag hoppar det, skyller på att harry snart kommer vakna, och att jag har min syster på ingång.
harry har alltså sovit från tjugo över elva. herregud. kommer bli en sen kväll för den grabben..

jag letar vinterskor åt honom, vilket inte är det lättaste. när man inte vet hur mkt fötterna har växt innan vintern, och jag nöjer mig gärna med ett par vinterskor så vi inte behöver köpa nya mitt i alltihopa. stl 26 lutar det åt. galet! men han har ju ubåtar som fötter.

2 kommentarer:

  1. oj! ja det var stora fötter han har:P Men åh andra sidan skyllde min mamma på att Alice hade för små fötter när hon alltid hade så bråttom och snavade;)

    SvaraRadera
  2. tänk förresten på att mäta insidan på skorna eftersom det kan skilja så mycket:) jag brukar ha med mig måttband när jag letar skor:P

    SvaraRadera