torsdag 15 december 2011

Snart är året slut. Igen. Jag tyckte nyss att det var nyårsafton.
Vi har just planerat maten för detta nyårsfirandet. Vi kommer inte gå hungriga det är ett som är säkert.
2011 har bjudit på många, många roliga stunder. Magiska stunder. Vår äldsta son fyllde 2 år och tätt därefter blev vi fyra i familjen. Vi dränerade huset och har haft en sandstrand på gården hela sommarn. Vi har solat och badat och legat i skuggan med bebisen. Vi har krattat löv och jord och strött ut gräsfrön. Vi har väntat och väntat på snön, som till slut kom. Vi har busat och lekt och myst och njutit av att vara tvåbarnsföräldrar.
Snart är det jul och ett nytt år. Ett lika fantastiskt med nya upplevelser.
Det låter som en klyscha men varje ålder har verkligen sin charm. Även ens egen. 2012 fyller jag 25 och barnen 1 och 3. Milstolpar.
Jag är så glad över mina underbara grabbar. Alla tre. Och jag är så glad över våra underbara vänner. Tänk vilken lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar