torsdag 31 mars 2011

tänk om min förkylning kunde gå över nu, så skönt det vore. har lämnat sonen på dagis, gick som vanligt jätte bra. han bara vinkar och springer iväg. mitt hjärta. avslutade just ett litet projekt jag påbörjade för nån dag sen. det har bara legat och väntat på att jag skulle få tummen ur och köpa det sista tillbehöret. och det gjorde jag igår efter middan. fixade även en födelsedagspresent åt en av kommande födelsedagsfirare. J byggde om lite i matkällarn igår så vi fick in frysskåpet där. skönt! nu är det bara att baka på, finns massvis med plats att fylla ut med kakor och annat gott. och med tanke på hur våren ser ut kommer jag nog behöva ett litet kakförråd att ta ifrån ;) födelsedagskalasen bara byter av varann. kul! för jag älskar kalas :D idag väntar ett besök hos barnmorskan, ett stopp på jobbet för att skriva på några papper, sen hem o krypa ner i sängen igen tills det är dags att hämta på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar