lördag 5 mars 2011

blaha vad trött jag är.
är det tillåtet att gå i säng före nio en lördagkväll? speciellt när "alla" andra är ute o svirar?
gårdagen var en lyckad dag. harry var sitt snällaste hela dagen tycks jag minnas.
lunch med mammagänget kl 11, massa bus från barnens sida och sen promenerade vi runt på stan ett par timmar innan jag hade en tid hos frissan. magiskt lyxigt för morsan med hårtvätt och snygga lockar medans pojken sov i vagnen som ett litet ljus!
på kvällen fick jag besök av mysiga vänner, harry snusade på lilla skruttisen lite lagomt innan han gick i säng. o så sovmorgon i morse till kl 8 följt av massa bus och skratt, bobåkning, "degande" och kramande.
och med ett sånt magiskt dygn bakom oss inväntar jag en tidig uppstigning imorgon. alltså borde jag få gå i säng nu...eller hur.
(speciellt när karl är i barcelona)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar