fredag 10 december 2010

hade världens boxningsmatch i magen igår kväll. precis när jag skulle sova såklart. jag minns inte att harry bökade så mycket i magen så här tidigt, inte så att man kunde se det på utsidan. och framförallt känna att man får en kick i handen.
måste försöka leta åt i dagboken om det var så eller om jag misstar mig.
det är tokmysigt i alla fall och jag har verkligen saknat det här. halva tiden avklarad, bara att knipa igen 20 veckor till (eller i alla fall 18)

ikväll ska vi på julbord med jobbet. mysigt! :)

2 kommentarer:

  1. åhh va mysigt, man kan ju inte rå för att va liiite avis.. ;) Hade tänkt att Maja skulle få börja dagis när hon är kring 1. Ifall jag får mig nått nytt jobb.... :S Vi måste ses snart!!

    SvaraRadera
  2. ja just ja! ni ska ju ha en till! GRATTIS! Nu blir jag ju avis på er! :P

    SvaraRadera