onsdag 29 september 2010

sonen sitter i sin uppblåsbara bil framför teven. han myser med hunden i knät. det ser rätt roligt ut.
han har så mycket kärlek till alla sina djur. har inte sett nån annan som lagt sig på golvet, PÅ djuren och våll-gosa och prata med dom. bara sådär; tjoff ner på golvet, gosa sitt hårdaste, skratta lite och sen kliva upp igen!

igår jobbade jag! på ett dagis. med 4-5 åringar. vilket glassigt jobb, jag lekte hela dagen :)
och igår kom min mamma och pappa hit med ljuslyktor att ha på bron. min lillebror sköt ju sönder min egen lykta i somras. bandy kan göra skada, även på materiella ting. nu har den stått i rabatten och varit fin ändå för den trasiga sidan har stått inåt alla blommor. men den har varit full med vatten hela tiden. nu får den hoppa upp på släpvagnen som ska på sopstation istället. jag blev så glad för nya :)

vårat badkar kommer nog i veckan dessutom. då åker vi och hämtar det i umeå i helgen. synd att det var marknad samtidigt, nu när dom ska försöka göra nånting mer av markna'n än bara samma gamla vanliga tråkiga. hinner i alla fall gå på fredag för då ska vi äta lunch med mammagruppen!

nu blir det frukostmys.
ha en bra dag!

1 kommentar: