lördag 17 juli 2010

Idag har vi varit på Lyckan en sväng. Tanken var egentligen inte bad, eftersom vi är så förkylda både jag och Harry, men han badade lite grann ändå. Verkade inte alls tycka att det var kallt i vattnet. Ingen badkruka här inte, den biten står mamman för!

Just nu ligger han faktiskt och sover. Han sov redan på förmiddan idag och nu var han ju såklart helt slut på så det fick bli en liten powernap nu helt enkelt. Väckning om 20 minuter.

Jag hoppas att min förkylning släpper snart. Är så tät i näsan hela dagarna så jag blir alldeless tokig. Sen att jag har ont i ryggen blev inget plus tyvärr. (sådär ont att man mår illa och det strålar ner efter benen..)
J är ute och busar med grabbarna idag och ev ska vi möta upp dom senare ikväll. Jag har bilen full av kläder som ska levereras om inte annat. Galna upptåg säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar