torsdag 29 juli 2010

det är körigt nu. hinner inte uppdatera, eller jag orkar väl mest inte.
jobbar i veckan och det är SÅ kul! :)
J är hemma med harry och njuter av pappa-livet. det har ju inte blivit många pappadagar för hans del tyvärr.. nog hade det varit roligare att kunna dela allt rakt av! (roligare för J i alla fall, jag klagar inte på att va hemma)
Har shoppat en del i veckan. väldigt välbehövligt då alla kläder verkar ha blivit mkt större i garderoben. tre klänningar och en tischa för 159 kr på lindex i måndags. rätt najs. sen hade jag beställt lite kläder från nätet som jag hämtade upp idag. också reafynd. man blir ju så glad när det ser lika bra ut som på bild, och passar dessutom!
fick även hem ryggsäcken som jag beställde åt harry. den var verkligen super go! han pussade den på en gång hihi gogubben!

han åkte förresten båt för första gången igår. när det var skoterkörning på vattnet och J skulle va funktionär fick han inviga sin flytväst och hänga med pappa ut. mycket uppskattat! i alla fall när skotrarna kärde, tydligen inte lika kul när dom bärgade, konstigt alltså.. :)

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar