onsdag 30 november 2011

jag har massvis med saker på "att göra" listan och ändå sitter jag här. börjar jag dra i gång ett projekt kommer ossian vakna direkt. varför är det alltid så? och när man ändå börjar med nåt och tänker att idag, dåååå sover han. NIX. när ska man då hinna göra nåt?
efter en dusch och två koppar kaffe känner jag mig rätt redo för dagen. trots ÖSREGNET utanför! om det inte var så mörkt och grått kanske man skulle ha mer energi.
våra snölykta som vi byggde igår var borta i morse och harry blev ledsen och undrade vad som hade hänt med ljuset när det låg helt själv nedanför bron. det ska vara vitt ute nu. inte gröna gräsmattor och vattenpölar. men bestämmer egentligen över vädret? det är som i Kommunhuset, det är ingens fel att det blir fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar