fredag 20 maj 2011

Jag fick mig visst en cykel i (tidig) födelsedagspresent av min älskade! En jätte fin ljusblå monark. Jag är så glad! :D
Jag och harry provcyklade den till ett av månadens kalas (ni som känner oss vet hur vi har det i maj månad..) och den levde upp till mina förväntningar!
Och på kalaset bjöds vi på gott fika (magiska kakor!) och väldans trevligt sällskap som alltid.
Harry sov så sent idag så han fick va uppe längre än vanligt och såg Så ska det låta med mig i soffan. Eller han lekte mest med alla sina saker som han bar fram och tillbaka mellan lekrummet och soffan. Sötnosen! Fort gick det från vaken till soven när han kom upp till sovrummet.
Ossian ligger i vaggan bredvid mig och håller på somna han med.
Gissa om jag har världens snällaste grabbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar